tolfte augusti nittifem

just då kändes det helt naturligt. Det var dags för ett nytt kapitel,och det här kunde  få bli första paragrafen. Det skulle inte röra mig ryggen.
klockan blev 13.00 den 28:e oktober 2007. tolv år passerade revy, och det sved i hjärtat.
men jag var kvar där, jag gjorde det jag skulle. Hur jag gjorde det jag skulle är en annan sak, jag var åtminstone där. Vill de ha mig ska jag betänka saken. och ja, jag vet. Jag har sagt till hela världen att 12 år är enough, och det tycker jag fortfarande. Gör jag inget åt det nu kommer jag ångra mig om ett halvår. det vet jag också.
men det är ändå tolv år, och jag har älskat det.


          
                     

säg åt mig vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0