Blanda inte in mig i vårt förhållande

jag försökte lura mig själv att jag mådde bra imorse, men huvudet gick inte på det så jag somnade om.
Lik förbannat mådde jag "bra" klockan 10, så jag tog bussen till skolan och hade italienska, till Rilles stora glädje, och matte till min egen glädje eftersom det tydligen är likamed självmord att missa en genomgång i matte B. Dock fick jag avstå fotbollen, så det blev shoppingrunda för mig och camilla istället. Vi är ganska rättså lika om vi säger så...Kusligt nästan.
Men i samma stund som jag satte mig på bussen hem började huvudet banka igen. Ett besök till farbror doktor hade nog inte suttit fel, jag ska bara övervinna min läkarskräck först...

Så fort jag har satt punkt här för idag ska jag åter bege mig till soffan med stort S, sätta igång tv:n och titta på Svampjakt på liv och död, eller varför inte ekonominyheterna? tills klockan åtta då jag kan skratta åt andras olycka, for once. Inte bokstavligen skratta då, eftersom det får min nacke att  svaja väldigt obekvämt. Jag kan inte ens höja på ögonbrynen åt folk, eftersom det höjer smärtan i huvudet. Med andra ord, det kommer bli ett misslyckat Idoltittande denna afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0