But girl tonight you look so pretty

När jag gifter mig med en riking ska jag köpa mig en Karin Berg. Just idag hade det varit helt otroligt skönt att bara ha henne sittande i garderoben när man kommer hem från skolan med världens stelaste nacke. Fram med massagenävarna tjejen och gör det du är bäst på!

I övrigt har jag snart sänkt mitt handikapp till noll. Eftersom både mobil och simkort är beställt, så snart är jag tillbaka på banan.

Jag kände mig som en glasruta idag när jag kom in i caféet  och hela byggklassen glor på mig när jag hälsar på kusinvitamin. "vad i helvete gjorde jag i helgen?" panikartad sökning i hjärnkontoret efter några fylleskandaler som kan orsaka dessa blickar. Inget resultat. Paniiiiik.
men allt föll på sin plats när kusinvitamin börjar skratta och byggarna vänder sig om och ser nöjt på varandra.
Mission complete.

Det är gött att ha magda på hemmaplan igen, även om vårt förhållande bara fungerar som bäst med varsin mobil, men det är ju snart löst!

Annars är det minst lika komplicerat som tidigare.

jag vill rekommendera alla en visit till www.theaftermatch.blogspot.com under kvällen. Ni som var hos Emma i lördags är obligatoriska besökare, ni andra kommer också förstå poängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0