Det finns inga bra kläder för detta väder

Det blev inte 100% denna veckan heller, pinsamt nog långt ifrån.
Jag ska bättra mig, jag ska.
Jag ska ta tag i allt nu.
Jag ska piggna till nu.
Jag ska bli rolig igen.

Om man tittar på rubrikerna till mina blogginlägg så ser man snabbt att jag skulle göra en lysande karriär på Aftonbladet med att skriva löpsedlarna. De är antingen falska, vilseledande eller totalt ointressanta. Men kanske är det något undermedvetet, för att locka läsare. Eller så är det för att jag vid första ögonkastet ska inbilla mig själv att jag har ett händelserikt liv. You Wish.

Visst du att om du söker på "Friends with benefits" på Wikipedia och sedan väljer svenska så kommer det upp "Knullkompis". Svenska är så rått, och engelska så mysterious. Hello, I would like to be an american.
whatever så var det detta jag ville ha fram : Friends with benefits is the development of a one-sided romantic attachment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0