Don't hesitate

Den första riktiga skolveckan är till ända, och jag har så smått börjat ångra att jag låg i poolen i Bulgarien och sa att det skulle bli riktigt skönt att börja tvåan.

Men den fick ett bra slut iallafall. Inflyttningsfest i Amandas lya på skrea strand. Vi som orkade pallra oss dit packade snabbt in oss i camillas bil och åkte in till stan för krubb och filmhyrning. Det var en kväll i beslutsångestens tecken, för vi kunde varken välja mat eller film. Men så småningom kom vi tillbaka med fyllda magar och en videomixpåse full med kvällsaktivitet. Detta efter att jag orsakat en massiv köbildning i kassan på videomix, eftersom jag först inte förstod att hon ville ha min kod till medlemskortet, utan knappade in visakorts-koden cirka tre miljarder gånger.
Tillbaka till stans mysigaste lya kom vi iallafall med Se upp för dårarna och Allt om min buske.
Se upp för dårarna hyrdes bara för att det är en sån film som man ska ha sett. Och den uppfyllde de flesta kraven vi hade  på kvällens filmer. Allt om min buske - sexkomedi i trädgårdsmiljö. Var precis så dålig som man kan tänka sig, fast ännu värre. Jag har sett många dåliga filmer, som jag inte ens orkat se klart. Hade det inte varit för att vi var så enormt övertrötta och skrattade åt precis allting hade vi förmodligen inte sett hela denna filmen heller, men det gjorde vi. Och vi skrattade,  och vi (jag och sanna iallafall) skrek NEEEEJ, säg inte att de gör det..där!! ett antal gånger.
Se aldrig den, gott folk.
- Vet du var klitoris sitter?
- hehe, ja den sitter väl där nere nånstans.
- Neej, den sitter här.
Säger statyn och pekar på huvudet.
Den nivån var det.

Är det jobb är det jobb, är det fest är det fest, är det match är det match. Som vi brukar säg.
Idag har det vart jobb, ikväll blir det fest och imorgon är det match. Precis som man vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0