hit me with your best shot, men snälla inte i huvudet

jag börjar få klaustrofobi, eller så är jag bara rastlös.
inte för att det är så lätt att blanda ihop de två...?
Eftersom jag faktiskt orkade ta mig iväg till skolan igår fick jag lära mig att det finns en lärare som ibland bara somnar. Fast det är ju byggarnas lärare så jag vet inte om det är en sjukdom...Men efter en fredag hemma börjar jag misstänka att jag också lider av det.
klockan fyra imorse bestämde jag mig för att jag inte skulle till skolan idag.
Det har varit en mycket händelserik dag må jag säga. Jag  har tittat på extra materialet till My name is Earl, som för övrigt var värdelöst, jag har umgåtts några ynka minuter med min syster och jag har sovit. Jag sover hela tiden. Det räcker att jag lägger mig i tv-soffan för att titta på nån dålig repris av hem till gården så vaknar jag tre timmar senare av att jag kokar eftersom jag slängt på mig ett täcke i sömnen.

Jag känner på mig att det kommer bli en väldigt händelserik helg för min del. Eller inte.
Ikväll blir det förmodligen...tv. Imorgon kanske jag skulle kunna pallra mig in till JPS så camilla kan framkalla Bulgarienbilderna från min engångskamera(ja, jag vet. det är klass på mig) efter det blir det jag och camilla på en bänk på slöinge Ip medans damerna kutar runt på görans välklippta matta. Sen kan det mycket väl bli rajtantajtan, och supa skallen i bitar (större bitar). Skämt.

jag längtar till ett normalt huvud, och full rörlighet tillbaka i nacken. Och till tisdag, då han blir min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0