It'll be a long,cold lonely winter

Jag vet. Datorn i allmänhet och bloggen i synnerhet. En fredagkväll. Det är fel och det är respektlöst.
Men kom igen, jag har vridit upp volymen för att slippa lyssna på regnet mot rutan och för att slippa höra mina egna tankar. jag har en filt om mig och önskar att jag hade fingervantar också.
Det är september och jag har inte riktigt vant mig vid hösten och mörkret. det är samma visa varje år. Jag tillbringar några veckor med att sova bort all överflödig tid, och resten av tiden önskar jag att jag hade förhöjd kroppstemperatur och sol i sinnet.
och varför skulle 2007 vara annorlunda? okej då, det finns miljoner skäl till varför 2007 skulle vara annorlunda. Men det är det inte, capito?
Så jag stannar hemma ikväll. inte för att det är så mycket jag stannar hemma från eftersom  falkenberg står stilla ikväll känns det som (oj vad jag kommer känna mig tappad bakom en vagn om det visar sig ha varit världens fest ikväll)...

jag har inte tänkt att bryta någon höstritual ikväll heller så jag ska när som helst avsluta mitt dataprojekt och krypa till kojs. Det är efterlängtat och välbehövligt. Påtal om det så är treorna hemma igen. Did I hear a hallelujah?

Som grädde på moset denna trista kväll så kan jag inte skriva heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0