Jag antar det finns

Det har varit en ganska dålig dag.
Jag hade inte mycket livglädje kvar när jag vaknade imorse.
Men hur sleten jag än var pallrade jag mig iväg till skolan.
Som var helt tom. Alla treorna har åkt till kronan och resten höll sig helt enkelt undan idag, för det mesta.
Så jag har suttit med mp3:n i öronen mest hela tiden, varit så där lagom social med de människorna som faktiskt ville umgås med mig. Men jag orkade inte.
Och inte kan jag skylla på för mycket plugg, eller för lite tid. För senast idag kom jag och viktor fram till (ja vi har väldigt intressanta samtalsämnen) att vi har mindre plugg nu än i ettan. Vi kan iofs vara de första samhällseleverna någonsin som säger så, men that's it. Tack Ranja för all ointressant läxa du gav hos under hela ettan. Vi uppskattar livet lite mer nu utan dem. Och tiden räcker aldrig till, men det beror mer på usel planering från min sida.
Tillbaka till nu så ska jag sitta kvar här en stund till, sen iväg och springa bort rastlösheten. Förmodligen blir det lugna gatan ikväll, trots att vi har alla förutsättningar för fest- utom just en fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0