Sunday without any sun

Det årliga fylleslaget på Slöinge IP efter säsongen ägde rum igår. Började lika lojt som vanligt och slutade lika vilt som alltid när de medlemmarna får alkohol i magen.
Efter min och brorsan uppskattade frågetävling, lite smörgåstårta och sång så blev det bussen in till stan som var fullproppad med känningar.
I korta drag, eftersom det är allt som funkar idag, så kan kvällen sammanfattas som den bästa efter Frankys och Las Palmas och Lazur. Som pricken över i:t såg jag ut som nitton igår.
Det hade kunnat bli läge att ha gigantisk söndagsångest, men tack gud för att vi slipper det. Istället blev det cykeltur och promenad med Sara på vårt vanliga promenadstråk.
Det var en lyckad kväll som hade kunnat bli hellyckad , om det inte vore för broder. "Han är inte våldsam, han är bara högljudd" -jag ska trycka upp en sån t-shirt. Men man får ju vara glad för det lilla..
Batterilös mobil var ett stort handikapp igår, men desto roligare imorse när jag startade den och det ramlade in en drös sms. En hjälplös matilda som var själv på toan,och en överförfriskad 40 plusare som gått vilse, och ja..det var fler än jag som hade kul.

Alexandra tham, du har lite skvaller to catch up on. Det borde vara dödsstraff på att missa vår söndagsdejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0