Tell me, is this love or am I only dreaming?

Om ni undrar varför fjortisarna var lite extra sminkade idag, eller varför skejtarna hade lite större kläder idag, eller varför bratsen hade lite tajtare byxor idag, eller varför bimbosarna hade lite extra push up idag, eller varför några samhällstjejer hade stans fulaste t-shirt(dock med stans snyggaste tryck)just idag. Så var det för att det var dags för skolfoto på tvåorna. och fotbollsgymnasiet. Så det var allt eller inget imorse när jag steg ur sängen. jag bad till de högre gudarna att håret skulle lyda.
Om några månader får ni själva avgöra hur bönhörd jag blev.

Dagen slutade på bästa tänkbara sätt. Tänk att ha gått så olidligt länge och spanat och dagdrömt. Tänk alla som fått höra mina förhoppningar och förväntningar. Tänk att jag än så länge inte sett något negativt alls. Tänk allas avundsjuka blickar när jag går genom stan med dig i min hand. Tänk kvällarna när du inte kommer vara mer än någon meter bort. Tänk att alltid ha dig att vända mig till när dagarna blir grå och alla andra tjatiga. Det är första gången jag känner så här för en sån som du.Det känns så jävla bra att äntligen få säg att du är min. Samsung SGH F300, jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0