Tvådagars baksmälla är ingen myt

Lördagen blev riktigt bra, precis vad som behövdes.
Precis vad det var som gjorde kvällen så bra försökte jag och svensson lista ut,utan framgång.
Men sjögurkan blev iallafall firad, och det var ju huvudsaken. Av både bjudna och objudna, som vanligt i vår härliga stad med fart och färg, Falkenberg.

Efter nattbussen hem med en fight, Slöinge vs Getinge, hoppade jag tillslut i säng. Öppnade mina blå igen vid 10, men slocknade igen några sekunder senare. 20 minuter senare vaknar jag med ett ryck, jefla skit jag har ju match.
Så det fick bli dusch och havregrynsgröt för att piggna till.
Och piggare blev jag, och bra match blev det. For once. Tills sista matchminuten då jag dyker ner mot den geggiga planen och tjejen fortsätter springa, och sätter in en knockout med sitt knä mot min tinning.
Hjärnskakning, vad kul. Efter att inte fått sova alls innan klockan 23 igårkväll, somnade jag snabbt och vaknade 12,5 timmar senare och ville bara somna om. Men nån måtta får det vara.
Osis att man missar historia, evighetshåltimme, idrott med Lisa och lite Latin med stans oförargeligaste lärare. Inte alls.


And I.. I just wanna love you
Oh, oh I.. I just wanna love you

I always said that I would make mistakes
I'm only human and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am
I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestal,
I don't belong there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0