a domani arrivanno a svezia.

Skit under naglarna. Jag förstår inte hur det ens kan hinna bli så äckligt under mina naglar på bara fyra timmar på matöppet, det går bara inte att undvika.
Något annat som också borde vara oundvikligt är att smygsmaka varenda godissort när man fyller på lösgodiset. Men faktum är att jag vet hur karamellerna har hamnat där och när de hamnade där, så det är inga problem.

Imorgon tänkte jag ta tjuren vid hornen eller iallafall ta kontakt med Bengt Johnson och kolla exakt hur dåligt nationella i matte B gick. Har jag tur sitter syon på sitt rum så jag kan diskutera mitt liv med henne.

Jag , och de flesta andra tvåor var väldigt välkomna på studentfest ikväll. Så roliga är 89:orna.
Så jag tänkte att vi skulle avlägga ett kollektivt löfte att inte missa en studentfest nästa år.

Jag är så taggad för trean.

För övrigt är jag förbannat trött.

Kommentarer
Postat av: MADDE

eller så är ni inte välkomna till vår studentfest! tro aldrig de igen ida!!

2008-04-20 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0