another helg med skröinge

Vi var rätt flitiga ett tag med att ställa till med lagfest, men sen blev det lågsäsong.
Men får väl säg att vi tog igen allt igår.
Vad vi sen gjorde på Fajans kan man ju fråga sig.
Och varför vi sen tog en rejäl omväg till stan är ju också en fråga man kan ställa.
Blev aningen förvånad när jag öppnade väskan innan och upptäcker en liten bibel, vem hade inte blivit det.
Men sen gick ljuset upp för mig, vi fick ju den när vi tiggde kyrkokaffe. - För oss som inte hade råd med pizza.
För inte helt otippat så försvann min plånbok. Dock surprise! för den återfanns i bilen och är nu i säkert förvar hos gamle goe Janna.

Det var matöppet crew som fick ta sällskap på bussen hem eftersom det var tomt på känningar i stan igår.
Vaknade av att min rygg kokade eftersom solen hittat till Ugglarp idag. Kul tänker ni, inte alls tänkte jag för jag skulle jobba.

Sova är min högsta dröm just nu.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha! Jag hittade också en bibel i min väska, men Kalle slängde den, buhu :( Du är förresten skyldig mig 19 kr såg jag att jag hade skrivit på min mobil :D

2008-04-16 @ 08:18:42
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0