big changes coming up

Min frånvaro beror inte på någon internetuppkoppling.
Utan på endogena och exogena krafter och resten av kapitel sex i geografi A. Vilket dock är avklarat nu, aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig mer geografi. Det hade vart läge att fira, om det inte hade vart så att Johanna förväntar sig en redovisning utav kejsar Titus imorgon på Latin lektionen och om jag nu lyckas få ihop det idag så blir det bara att öppna Litteraturhistoria-böckerna efter det. Om jag skulle vilja ha omväxling kan jag ju alltid plugga lite Matte B till Nationella på fredag.
Hej, jag är en uppskjutare. Nu frågar jag mig varför jag inte bara satte mig och skrev det där geografiprovet i början av november, eller varför jag inte pallrade mig till skolan fredag v.9 för att göra nationella och sen gå hem och bli helt frisk.
riktigt mycket uppskjutare är jag.

Men efter fredag så blir det lugnt. Hyffsat iallafall.
Sen kommer italianos och det blir full rulle igen.

Officiellt så sitter jag här för att plugga, men som vi alla vet så är det bara ett dåligt aprilskämt. Jag och bror sitter och shoppar laptops med mammas kreditkort (inte så exotish som det låter) och med hänsyn till min egen ekonomi så letar jag efter en vårjacka. En billig sådan.

Jag ska bli snål i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0