klassikern.

kanske saknar jag motivationen.
Fast det gör jag till det mesta just nu, speciellt onsdagar 14-16.
Och ganska mycket alla eftermiddagar, alla dagar, alla veckor.
kanske är det motivationen ja, kanske är det inspirationen.
Jag är totalt omotiverad att få rullning på mitt liv, och därmed har jag inget att blogga om.
Så enkelt var det, om det ändå vore sant.

Men det är ju min grej, det är ju det jag gör, bloggar. Jag och ett par miljoner till visserligen..
Vad poängen är med detta inlägget är ju jävligt ointressant. Förmodligen är det en inre kraft som säger åt mig att skriva strunt bara för att fylla ut.

Tydligen ska jag och bröderna mina laga mat nu. Mums. Jag är för trött. Mat ska lagas med kärlek. Det kommer inte bli någon hit kan jag säg. Men ärligt talat, hur fel kan det gå med köttfärsås och makaroner? Ja, vi kör en klassiker ikväll för mamma knegar.
Är inte speciellt sugen på att pallra mig upp 06.00 imorgon, så det kan mycket väl bli en försovning. Numera även det en klassiker.

Mitt liv börjar bli mycket klassiskt. En dålig vana månne?

äntligen slut tänker ni.

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Jag tänker inte "äntligen slut"! Jag vill höra mer, uppdatering i morgon TACK! Älskar dig, tack för i fredags!

2008-04-13 @ 23:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0