när man vill dra ett täcker över huvudet

När jag trodde det bara var nationella provet i matte B kvar...
Så släpper de bomben :  Uppgiften till träningsläran ska vara inne fredagen den 4 april.
Shit majbritt, det är imorgon. Okej, det hade kanske kunnat gå, jag menar värre saker har hänt.
Trodde jag, men så letade jag upp uppgiften som jag fick för en evighet sen.
Ingenting som blir klart på en torsdagseftermiddag kan jag säg.
Så om jag inte får tillbaka livslusten som Matte B-pluggandet sugit ur mig, så kommer jag inte ha en färdig uppgift att lämna in imorgon. Goodbye MVG i Specialidrott.
Och med tanke på hur jag slitit mitt hår och gapat i ren frustration hela eftermiddagen, så kan vi säga Boungiorno G i Matte B. Fan.

För att tala om något roligare så står väskan packad och redo för träningsläger hela helgen. Så en annan kommer ju vara isolerad ute i Gislaveds djupa skogar med svettiga fotbollsstrumpor hängande ner i ansiktet när man ska sova. Man har ju vart med förr.

Kommentarer
Postat av: Alexnandra!

Nä jag har inte skickat bilderna till honom, men jag tänker ha en speciel power point presentation för honom med mina historiska upptäckter när jag kommer hem :D ahaaahaha

2008-04-08 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0