skröinge in the skog

4 träningspass, en match, en lövbiff, en trasig elpump, en sträckt lårmuskel, en blå ankel, ett stukat finger, tusen utbrott på karin, tusen skratt åt karin, otaliga tabbar, få timmars sömn, 2 liter nyponsoppa, tio päron, hundra daggmaskar, en skabbig scoutgård, 18 huliganer på ICA, fem trafikbrott, en borttappad kamera, en upphittad kamera, brist på toalettpapper, stulet toalettpapper, en upptejpning av sofia vid pelaren, en vandalisering av fönsterluckorna och en förbannat lång och sömnig bilfärd hem.
Det får sammanfatta en helg med the new combo, Slöinge/Skrea dam. Eller som det internt heter, Skröinge.
För en gångs skull fick jag med mig kameran in i skogen (Gislaved) dock försvann den vid inflyttningen och återfanns inte förrän utflyttningen. Alltså hann jag bara med ett fåtal kort, och de är det censur på så tyvärr mina vänner.

Idag är man halvt invalid och saknar livslust. Men det är väl så det ska vara kan jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0