So you think you can bowl

okej, jag har ryckt upp mig. En liten bit, till halsen ungefär. För biten ovanför den har varit ett vrak idag. Inte för att jag brukar springa på toa i skolan (hujedamig) men idag har jag verkligen undvikt det. Men det är ju alltid en början att rycka upp mig såpass,aight?

I vilket fall tänkte jag tycka synd om min hals vid ett-tiden och ta en promenix istället för att ha idrott. Men istället blev det en vinglig och tung cykelfärd till bowlinghallen med denise på pakethållaren och niente luft i däcken.

Senast jag svingade mina klot i bowlinghallen var en blöt fredagkväll med laget i höstas. Då gick det över förväntningarna och mina motståndare var mäkta imponerade över min begåvning.
naturligtvis var jag då medveten om att det var en once in a lifetime grej, men nog trodde jag att jag hade någorlunda känsla för att kasta iväg ett jävla klot. Men när jag idag tillslut hade 120 poäng mindre än alla i närheten så gav jag upp, tack och lov var det då bara en dryg kvart kvar av vår lektion.
Men jag hade väl ungefär lika många strike:s som camilla hade bommar, vilket vill säga typ noll.

4 dagar, sen upphör mitt sociala liv i ca.10 dagar.
Den 28:e april kommer jag vara världens lyckligaste människa.

Ska plugga latin nu. Men naturligtvis ska vi först en tur till tv:n.
Förmodligen halva kvällen eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0