hallå igen

hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?

Mitt schema för torsdagar går ju knappast att klaga på.
Började 11.50 och var fri att gå efter ett nån gång när vi haft svenska och elevhandledning och mest pratat om Stockholm.
Ett vandrarhem på Skanstull och en tur ut till Tensta och Lidingö ska väl bli helt okej..
Att vi förmodligen också ska besöka riksdagen och något museum behöver vi ju inte lägga på minnet.

Jag gick iallafall och tränade, skämmigt att kalla det träning egentligen.
Böja och sträcka mitt högerben i en halvtimme är ju inte det som borde klassas som träning egentligen.
Men eftersom jag nu får sota för min egen dumhet så är det just sånt som träning kommer innebära de kommande månaderna.

Sen blev det fika/snack/umgänge på brofästet, med de som numera räknas som vuxna, förra årets treor.

och förresten så har jag slarvat bort mitt busskort, och bibliotekskort. Grattis till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0