jag är en av dem.

eftersom jag tillbringat de två senaste nätterna med att ångra 20 minuters match istället för att sova, så är mitt psyke väldigt labilt.
Det kombinerat med att jag ligger framför tv:n hela dagarna och kollar OS har lett till väldigt många humörsvägningar.
Jag var nog nästan argare än den stackars brottaren Ara igår, bara nästan dock.
Tennis har aldrig varit min grej, vilket säkert en viss Jonsson kan intyga. Ändå har jag suttit som klistrad åtskilliga  timmar idag och följt Johansson/Aspelin, nästan svettats med dem.

Och nu är det förlängning i fotbollen.
Om ni tror att Lotta Schelin är trött så är det inget mot hur mycket jag har slitit denna matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0