och imorgon börjar jobbet igen.

Jag trodde det räckte med en tupplur, men efter 16 timmars medvetslöshet ( eller iallafall djup sömn) så var det nog lika bra att jag inte gjorde något annat förutom sova igår. Ett eventuellt Bratt besök hade kunnat sluta illa.
Pappa väckte mig genom att räcka över telefonen, om en fotbollsmatch. Snacka om att vara tillbaka i verkligheten.
Sen hängde jag med syster och kompani till Sjönevads marknad. Av den enkla anledningen att inget är så gott som marknadsgodis. Regnet passade mig perfekt eftersom ingen var speciellt uppåt då, kan alla bara gå in i en kollektiv depression nu?

Annars står resväskan irriterande och väntar på att bli uppackad. Men för det första orkar jag inte, för det andra vill jag inte. Jag vill inte packa upp den och slänga allt i tvätten. För jag är rädd att det inte kommer finnas några speciella magaluf-lukter. Än så länge luktar det som Fiesta Magamar+Grabbarna Grus Beachclub ihopmixat och inkletat i smutsiga kläder.

Jag orkar inte packa upp den förrän jag har planerat in nästa resa och vet att den förbannade väskan snart ska fyllas igen. Cypern 09, Ses vi där eller?
Eller ska vi hålla oss på våra egna breddgrader och ta swebus express till Stavanger? De pratar desto snyggare iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0