slarver

Vi är iallafall ett steg närmare ett färdigt projektarbete.
Den där andra grejen jag skulle tagit tag i idag, får vänta.
Jag hann inte.

Sen jag kom hem har jag letat så gott som överallt efter mitt headset och usb-kabeln till telefonen.
Min tanke är att min mobil ska genomgå en slags reinkarnation.
Den ska för någon minut dödförklaras och sedan återuppväckas och då vara tom på all gammal skit som proppats in i den och därmed få tillbaka sin fulla styrka, snabbhet,smidighet.
Problemet är att jag inte har någon som helst anledning för den om jag inte kan lägga in musiken igen, därav mitt behov av usb-kabel.


Nu ska jag dra mig tillbaka från mitt liv i rampljuset och lyssna på lite svenska skatter.
Lite Håkan & Lasse med andra ord.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0