vad fan vi gjorde i skogen.

okej, det blev aldrig något reggae-gung för mig i fredags, istället kröp jag ner i soffan och kollade på Dirty Dancing.
Då var jag ju så illa tvungen att göra något speciellt av lördagkvällen.
Men inte trodde väl jag att det innebar kräftskiva i Mjöbäck, men så på fan det var precis vad det blev.
Jag har därför på eget bevåg utsett mig och den gamle godingen Olivia till Impulsernas mästare.
Det var en hellyckad kväll, tack och lov för att vi inte åkte ända dit i onödan...
Jag tror jag skrattade 80% av kvällen/natten, och det är sånt jag gillar.
Att det sen blev en halv söndag i de djupa skogarna var väl inte riktigt med i planen, men så blev det och kul hade vi.


Vår helg i Mjöbäck kommer gå till historien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0