Ytterliggare en fruktansvärt bra helg att lägga till handlingarna.

Nickokick och alkorus kan slänga sig i väggen.
Det finns ingen partystarter så som att vara 17 år och 8 månader, och inte bli frågad om leg på Bratt.

En chillförfest på pilgatan, sedan bar det av till Affes, trevligt sällskap, popquiz och billig dricka.
Men eftersom löven inte har hunnit falla av träden än var vi inte redo för en Grandkväll, utan korsade gatan och satte igång dansmaskinerna inom oss.
Och slutade inte förrän 3 timmar senare, när sista nattbussen redan gått och DJ:n vägrade spela "I kissed a girl", för det var tydligen slut för kvällen.
Lyckligtvis hittade jag en redlös bror och en nykter bilkörande granne som kunde ta mig hem.

Jag vaknade vid ett, och jag har i princip inte gjort ett jota. Förutom städat mitt rum och kollat på Grey´s anatomy. En perfekt rehab söndag.
Nu  är jag 34 minuter in i andra säsongens 5:e avsnitt.  Det jag har framför mig är en av seriens absoluta höjdpunkter.
Så ni får ursäkta mig, men jag har some crying to do.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0