delad fylla är dubbel fylla

Vi var på julbord igår.
Jag är fortfarande mätt.
Ingen risk för alkoholintag på tom mage ikväll inte.

För det är vad vi ska göra ikväll, och det var fruktansvärt längesen jag såg framemot en lördagkväll som denna.
Förfestfolket är av allra bästa kvalité och baren är billig.

Jag hinner faktiskt inte bjuda er på mer förhandssnack.

Dagens roliga var att jag och bror satt och shoppa tågbiljetter till och från Danmark.
Om vi hade fördomar om dumma danskar innan så slår detta allt:
Köpenhamn - Falkenberg 1400:-
Köpenhamn - Varberg 1100:-

Ni som har någon som helst känsla för geografi och logik förstår det helt osannolika.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA, vad roligt.

2008-12-07 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0