ByeBye Miss MVG

Eftersom lektionen med Jensnäs var lika populär som vanligt var det med nöd och näppe som jag hann med bussen. Men hem kom jag, med kanske världens tungaste (tyngsta) väska.
Men med en kraftansträngning slängde jag bara upp den på sängen och började städa mitt rum istället. Försökte förtränga italienska provet imorgon och svenska provet på torsdag. Och när jag hellre städar än pluggar då är det illa, riktigt illa. Men när jag tillochmed ställde mig och diskade insåg jag att jag aldrig skulle samla mig för att plugga, så jag satte en deadline. 17.30, så länge skulle jag chilla sen skulle jag med våld banka in den där grammatiken.

Jag är tio minuter sen till mötet med italienska boken, och jag stressar inte för att bli färdig. nej, i själva verket sitter jag istället och planerar vad jag ska göra sen.
Att jag aldrig lär mig.

Nu, nu. Äntligen känner jag mig redo.

äsch, vem försöker jag lura. Det är Grey's på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0