jackpott på lördag.

Eftersom mitt rum numera är ett renoveringsobjekt så har jag förflyttat min nattliga tillvaro till bäddsoffan, igen.
Och det var precis där jag somnade inatt efter ett antal O.C-avsnitt.
Några timmar senare, närmare bestämt 10 vaknar jag i en soffa, en annan soffa. Nämligen tv-soffan, på andra sidan dörren.
Hur, när och varför kan man undra.


Det är lördag nu igen. Jag som sagt i en vecka att jag skulle gå till träningen om det var fint väder, inget förutom regn och snö kan stoppa mig. Men jag vaknade innan, tittade ut och såg träden halvligga p.g.a stormen och bedömde det som dåligt väder. Kanske kan bli en promenad hem från träningen istället, eftersom jag är totalt utmattad efter de senaste veckornas tempo och alkoholintag och fasar inför de kommande veckornas sådant, så kanske jag har tur och hamnar framför tv:n ikväll. Men det har jag sagt förr och ändå hamnat nån helt annanstans.


ha en trevlig dag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0