My valentine is absent, again.

Det är alla hjärtans dag. So what, mitt skåp är minsann inte överfullt av rosor.
Men dock sken solen vilket var alldeles för längesen, och jag fick en liten fika stund med glada vänner på The Lounge uteservering, vilket också var alldeles för längesedan. Uteserveringen alltså.
Sedan hem för mammas nya påhitt, alla hjärtans dag fika med alla sina barn. Vaniljhjärtan och glass, såklart. Vad annars?

Och med tanke på dagens diet så är mitt träningssug inte helt orelevant. Eftersom man för längesen borde tagit tag i Beach'08-projektet, känns det ännu mer aktuellt.
Men istället för att knyta på mig löpardojorna så surfar jag runt på Sheshape's hemsida för att eventuellt tillbringa min dödstrista håltimme där imorgon, men jag insåg nyss att det inte var något för mig. Så kanske att det blir en sväng runt knuten trots allt.
Men som jag sagt förr; känner jag mig själv rätt så blir ytterliggare ett avsnitt O.C så jag kan snyfta ikapp med...öh mig själv?

Känns som att halva min vänskapskrets flytt landet denna veckan.
Jag vill också till Indien, eller Thailand det går lika bra. Eller kanske Canarieöarna. Eller varför inte Österrike.
Ärligt talat, jag kan nöja mig med Hemsedal med Daniel Hoflund och Jesus nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0