ömsesidigt hat.

Om jag hade gjort en så värdelös elevledd idrottslektion för två år sedan, i Hebergs Idrottshall med Linnea Bengtsson som övervakare hade hon förmodligen avbrutit lektionen och portat mig från idrotten i all framtid.
Men tack gode gud för att den tiden är förbi och att Linnea numera är Softar-Lisa med helt andra betygskriterier. Dagens genomförande har tre stavelser, and that's all I have to say about that.
Men jag skulle bara behöva få ur mig att jag aldrig kommer komma över de aggressioner jag har mot ms. Bengtsson. Typ.

För att vara måndagen efter lovet är det inte så pjåkigt iallafall. Fick en mjukstart utan några seriösa lektioner, latinlektionerna borde alltid vara 25 minuter långa och innefatta 20 minuters trånande efter Brad Pitt i Troja.

Nu blir det lite energikick i form av att titta bilder på Fiesta Magamar, och sen träning. Såklart.

Kommentarer
Postat av: Joss

Träning gillar vi ;)

2008-02-26 @ 13:21:13
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0