Say I am you.

Så det blev lördagen den andra februari.
Och jag klarade mig igenom min fullspäckade dag, tillslut ankom även jag med kamrater till Vinbergs Bygdegård för att fira artonåringarna. Något sent men bättre sent än aldrig som man brukar säg.
Vart kvällen tog vägen har jag ingen aning om och hur vi fick timmarna att gå vet jag inte heller, för det var inga stora happenings. Allt bara flöt på.
Även om det inte var så många timmar att förbruka eftersom min kväll började ta slut vid elva, men jag har bara mig själv att skylla och vi vet alla att man lär sig av sina misstag.
Efter ytterliggare någon timme packade jag och kusin chaufför in oss i bilen och fick genast sällskap av broder med kamrater. Destination Abilds bygdegård för att hämta päronen blev kvällens sista anhalt, men de partysugna parenteserna ville inte hem riktigt än så det fick bli några efterfest danser ihop med de gamla.

Jag tror det är en oförtjänt bra dag idag.
Men istället för att ta tillfället i akt och plugga latin så gjorde jag och sara karlsson en jag och sara karlsson grej.
Dagen efter promenader med tillhörande skvaller är the grej.

Gammal bild men jag och 18åringen var minst lika snygga på hebergs gator idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

MINST sagt! jag tycker nästan vi var snyggare, jag hade ju inte gult hår denna gången..

2008-02-04 @ 09:31:44
URL: http://pappabetalarminblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0