senaste nytt från da hood

nej, och ni borde känna mig vid det här laget.
jag har inte ens övervägt att gräva fram skolböckerna.
Förresten så lät det väldigt fel att skriva skolböckerna, men ni fattar.
Vi är snart 18 så förr eller senare måste vi sluta tycka sånt är genant.

Tillbaka till televisionen så längtar man ju knappt till säsong 5 One Tree Hill kommer till oss här i norden.
Det ska inte bli fy skam med två veckor med OTH och OC och Vänner varje kväll heller.
Jag trodde aldrig jag skulle bli sån fanatiker. Men I've so fallen.

För er som åkt den gröna faran för sällan, får ni nu en simpel uppdatering på vilka beats som kan få den mest bakfulle på festhumör:

Elin och Alex - Du
Linda Bengtzing - Han är min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0