snabbvisit.

jag vet, oops I did it again typ.
Det är lov, jag borde ha mer tid än någonsin att sitta här.
Men lönen ska jobbas ihop, rummet ska målas om, benen måste ut och springa och sparka på boll.
jag hinner inte, jag är ledsen.
Men det kan vara det skönaste sportlovet på flera år faktiskt. i söndags bestämde jag mig för att jag ska absolut inte göra någonting denna veckan. För en gång skull har jag faktiskt hållt mig till det, att bara träna, jobba och måla rummet.
Dock har jag inte tränat mer än vanligt, kan inte påstå att jag har jobbat speciellt mycket heller, och jag har bara målat listerna på mitt rum.
Men jag är nöjd, det är fredag och två dagar kvar tills att är som vanligt igen.
De där tre arbetena jag borde skrivit under veckan kan nog vänta lite till.

Innan jag drar till jobbet om en halvtimme ska jag kolla upp vad flygbiljett till Thailando kostar.
Matöppets nya personalförmån är gratis boende i landet i väst.
Jag vet vad jag ska göra efter student -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0