Söndag, blodiga söndag

Jag hade nog ändå inte varit någon rolig festkompanjon igår ändå.
och det var ju inte helt fel med melodifestivalen och x antal oc-avsnitt. Trots att jag är inne på mitt 18:e år och borde vara ökänd på falkenbergs gator på lördagkvällarna.
Men jag tänkte ta igen det nästa lördag och om 10 månader kommer det bli ännu värre.
Jag hoppas ni kände av ironin.

Inne på lovets sista timmar, och så här med facit i hand så har jag bestämt mig för att detta skulle vara ett pluggfritt lov. Eftersom jag nu ignorerat böckerna i en vecka ska jag istället ta tillvara på veckans håltimmar och bänka mig i tysta rummet och skriva klart religionen, historian och svenskan och bla bla bla. ALLT.

Dream on Ida.

Nu blir det en timmes kvalitetstid med min gode vän datorn, och sen en sväng runt kvarteret och sedan en kvällsfika på Herting. Japp, vi ska till civilisationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0