The day the music died

Okej, så jag har kanske världens sämsta självdiciplin.
Jag kanske la mig där i sängen och började plugga italienska. Congrats till mig tänkte jag, först.
men efter dryga 30 minuter kände jag hur ögonen höll på att falla ihop. Fan jag måste sova.
Men eftersom jag pluggat i typ 30 minuter så borde jag ju kunna dem där glosorna, så jag stängde boken och blundade.
Vaknade fem minuter senare med dåligt samvete, så dåligt att jag kände att jag behövde komma ut. Så jag tog mig en stavgångspromenad.
Visserligen en av de bättre ursäkterna för att inte plugga, men ändå. Ida, kom igen. Du har två prov på två dagar och du har inte brytt dig ett jutta.
Pissa påre som någon kanske skulle sagt.
Men jag säger så här, nu kan jag den där italienskan. Och det är ingen idé att jag ens börjar titta på svenskan eftersom jag då kommer glömma bort italienskan.

Jag gör det för lätt för mig känner jag.
Men vi lyssnar på lite Buddy Holly, kollar tapeter och fördriver en halvtimme för sen kommer mina nya bästisar i rutan igen, och så var denna dagen avklarad.

Kommentarer
Postat av: MADDE

vadå är en annan del av köping idag med? mö skb

2008-02-12 @ 19:55:38
Postat av: MADDE

undra vem som skulle sagt de...... skb

2008-02-12 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0