comeback.

ja, jag vet. Ni började säkert undra vart jag tagit vägen. men sanningen är den att jag bara varit här. Eller inte just här vid datorn. Men hemma, för det mesta. Och helt död.
Men vad har hänt kan man undra. Förutom att jag hade kvalitetsdag med Karin at the mall, Madeleine blev finally 18, samma tjej klarade uppskrivningen och jag blev en nattmänniska. ja, förutom det så har det faktiskt inte hänt något. och det där med nattmänniska är helt ofrivilligt.

Så kära vänner, ni har inte missat något.

Nu ska jag slänga ihop en kvällssmoothie, kolla handbollen och försöka somna i rätt tid for once.

Ciao belli.

Kommentarer
Postat av: MADDE

haha nattmänniska.. va!

2008-01-25 @ 21:51:34
Postat av: Karre

at the mall;) haha LOL

2008-01-25 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0