det spelades bättre boll på gunnar norddahls tid

Om man inte är bra på så mycket annat kan man iallafall stoltsera med att man är rätt grym på Så kan det låta 2.

Efter en nyttig dag med mycket träning och fotboll blev sista anhalt den lilla garagevåningen i Asige där det var grönsaker, hemmagjord dip, värmeljus och sovsäckar. Framåt två, tre tiden hade i princip alla utom madde slocknat som fortfarande låg i sin hörna och undrade "ska vi inte leka en lek till innan vi sover?" . Det skulle vi tydligen inte för alla andra hade dött ut efter mycket prat och omskakande nyheter. Ja, alla utom jag då som låg och skrattade åt magda.

Ganska många timmar efter Lovisa vaknade vi andra till liv, utom madde då som äntligen hade somnat. Efter frukost och en halv film var det jobb som väntade, och efter en hemskhemsk dubbelhemsk eftermiddag i kassan är mitt huvud helt slut och allt jag vill ha är mat i magen och en bra film på tv. Och typ 923489347298 filtar över mig eftersom saken som borde värma upp mitt hus strejkar, och det är typ lika kallt inomhus som utomhus. Det är bud på att slänga på skinnhandskarna för att ens skriva detta inlägget. Men det skulle innebära att jag behöver gå ner för trappan och hämta dem, och vi vet ju alla att värmen stiger uppåt så det vore ju som ett självmordsförsök.
Så det är nog bäst att jag tackar för mig här och nu.
Vi hörs vet ja.
p.s det har snöat.d.s

Kommentarer
Postat av: MADDE

låter som jag typ ville leka björnen sover eller nåt.... haha

2008-01-06 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0