långa bollar på bengt.

Sådärja. Så var försäsongen igång, nu igen. Och alldeles för tidigt som vanligt.
Men vi ska nog härda ut i år också, och trots att det känns som mission impossible så ska vi nog få upp flåset lagom till seriepremiären i april.

Sista jullovsdagen imorgon, och en annan ska tillbringa hela den dagen på matöppet. Inte helt otippat så ligger geografiboken lika orörd som den 21:e december, så det kommer bli en del pluggkvällar framöver. (vem försöker jag lura?)

Eftersom mitt rum varit rena kylskåpet ett par dagar nu, p.g.a jag vet inte vad men nåt med elementet, så har jag emigrerat till bäddsoffan en halvmeter från denna manicken. Och man sover som en stock där, så det får bli en tidig kväll så jag får så många timmar som möjligt i soffan. vad är det för fel på mig? längta till en gammal, turkos, blommig bäddsoffa?

Tills vi hörs igen, hao de gött.

Kommentarer
Postat av: MADDE

hao de gött..fan va mycket den franska vakra å trevliga damen vi träffade i bulgaria å säga så..

2008-01-08 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0