Prioriteringar gott folk. Prioriteringar!

Vi som inte låter bensin eller lathet komma emellan oss och en lördagkväll med guitar hero.

    

Det vi hade mest gemensamt var att vi blev dissade allihop.
Kanske värst för tjejen i mitten. Men eftersom hon inte var så bra på spelet så fick hon ju ha tur i kärlek istället, så det löste ju sig. Skämt åsido, men sant var det. Att det löste sig alltså. Enda anledningen till att jag skrev det är för att vi inte ska glömma den kvällen då jag och madde var psykologer alabama. Enough is enough så nu sätter vi punkt för det.

Vaknade imorse aningen för tidigt av solen i ögonen. Inte låten alltså, utan att jag faktiskt hade solen i ögonen. Yes, finally vår! Men två sekunder senare gick den i moln och vi har inte sett till den sen dess.
Så istället för att traska runt på stranden med kompanjonen blir det geografiboken. Fyra dagar till, sen ska jag slänga den förbannade gröna fula äckliga boken åt fanders och elda upp blocket och slänga askan i ansiktet på Monica.

Kommentarer
Postat av: MADDE

bilden på mig.... var e den tagen? kan inte förstå....... skb men ja

2008-01-16 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0