Private investigations

Det är lite mycket just nu. Men eftersom jag började halv tio idag, och nyss kommit hem kände jag inte att det var läge för att plugga Matte B, Litteraturhistoria eller engelsk grammatik med en gång.
Så det fick bli en sväng här förbi först.
Lillebror kom precis hem, kutade direkt till frysen och plockade upp glass. Så snart blir det glasskalas i Ugglarp.
Ja, jag vet jag borde inte, men efter en Hitler-träning som igår är jag mer än välförtjänt av lite frossa.

Försöker rea-fynda på H&M också. Den där omtalade kjolen som jag längtat efter en vecka var en riktig besvikelse, bland det fulaste jag har sett. Och jag som trodde jag var grym på nätshopping. Nu får jag istället dämpa partysuget till lördag, och istället fokusera på att hitta nån trasa att slänga över mig. Tydligen har vi en shoppingrunda till halmstad inbokad, yippiekayyay som vi brukar säg när vi vill men inte riktigt har pengarna.
Men det blir sista utvägen, och vem vet kanske kan det funka för en gångs skull.
Men jag är fortfarande fett taggad kan jag säg.

Du har lyft dig igen.


Kommentarer
Postat av: MADDE

klart du är fett laddad, för lördag alltsåå..

2008-01-29 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0