Släkten är värst

utan tvekan.
Hela huset fylldes av mammas enorma syskonskara med respektive plus pappas syskonskara modell mindre. Det hade kunnat bli kaos, men det blev bara hög ljudnivå.
JennyLB frågade vem jag hade fått min rolighet ifrån. Tanken hade inte ens slagit mig förut och att det skulle komma från mina föräldrar är helt uteslutet, men igår fick jag klarhet i frågan. Det kommer från mina kära morbröder. Tror jag, åtminstone är det dem enda tänkvärda.


När huset var tomt igen, och jag finally kunde gå och lägga mig tänkte jag hur skönt det var att slippa halv tre bussen hem och få sova lite extra. Men när jag vaknade imorse efter en väldigt otippad dröm så var jag sjukt taggad för galej, tur att det bara är 5 dagar tills något sånt.

Solen skiner och det var inte igår så det får bli en promenix.
ciao belle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0