vi som väntar på 18årsdagen.

Det är lördag. Och jag är inte det minsta sugen på galej.
Även om jag blev lite sugen när jag städade allra längst in i min garderob innan, och helt otippat hittade en jc-kasse med en hel del flytande godsaker. Eller när camilla ringer och säger att vi är bjudna på fest till bosniska föreningen. Inte för att vi har fördomar( åhnej) men det är väl kanske inte riktigt vår del av stan om man säger så.
Men nej, ikväll blir det vinden, guitar hero, datorn, ramlösa och madde.
Och kanske de där andra som man aldrig får nån ordning på. Skämt åsido, men inte helt oväntat så är det jag och magdalena som håller oss till planerna.

Och nu bet jag precis mig i läppen. det måste vara ett tecken.
Precis vad det är ett tecken på vet jag inte, men ni kan ju få tolka själva.
Det gör skitont.


om 29 veckor sitter jag på ett plan mot magaluf. 
Känns som att man kommer hinna bli rynkig innan den dagen är här.

enligt sterling.dk kan jag för 1898 kr få en vecka i bulgarien också. inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0