you´re going to a bigger side.

Det är fredag, äntligen!
trodde aldrig jag skulle säga det, men 40 minuter innan Let's dance.
Det är nog bara för att byggarn är med.

Food Open Crew hette min del av bordet igår som lyckades lite halvdant med Peters Musikquiz på Harry's.
Men vad gjorde det när isvattnet var svalkande och vinet uppiggande. Skämt åsido så stämde inte riktigt mitt leg med servitörens krav så det fick bli lite provsmak av pantertanten mitt emot mig. Men trevligt hade vi.
Såpass trevligt att jag var nära att aldrig komma upp imorse, men upp och iväg och så småningom hem också och tiden därefter har jag sovit bort. Man kan nog egentligen säg att jag sover nu också.
Även om jag sitter och planerar mitt nya rum, som kommer bli görläckert när min käre bror snickarn får tummen ur snickarbältet och fixar taket.

Nu nalkas krubbet i ugglarp så so long good friends.
Känner jag mig själv rätt så hörs vi snart.

Kommentarer
Postat av: MADDE

vilken byggare? skb. karlpetter e goast, efter dig för du e den goooaste goingen

2008-01-18 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0