det är ödet.

Jag vet inte hur det är med er, men att vakna första helt lediga dagen på två veckor är alltid lika spännande.
Onsdag, sol utlovad.
Vaknar av att rummet kokar och luften som kommer in från det vidöppna fönstret är sådär äckligt klibbig.
Himlen är grå. Jag drog en djup suck och sov i fyra timmar till, i ren frustration.
Så jag fick inte tillfälle att bättra på brännan på min efterlängtade lediga dag.
Men idag, när jag var uppbokad från 10-20 då ska ni tro att fanskapet skiner.
Det var sådär kul att slänga på sig träningskläder och gå in i en hall och svettas i en timme, och det var ännu värre att sen åka hem, duscha och byta om till jobbarkläder och sen slita som ett djur resten av dan.
För se på fan, det blev kassarekord på matöppet idag.

Däremot slutade dagen bättre. Solnedgång, salleberget och sällskap.

och just det. Mitt hår är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0