det var den sömnen.

okej, vi vann kanske inte popquizet.
Vi var nog väldigt mycket större aspiranter på tröstpriset.
Men det var en väldigt trevlig försmak, på vad som komma skall.
Om två veckor och 12 timmar närmare bestämt.
För om vi tar det vi hade igårkväll.
 plusar på 10 tjejer till
 20 grader till, minst..
 och billigare sprit och mat så kan vi nog ana hur bra det kommer bli i Maga.

Det blev tidig hemgång, en film och sänggång. Så idag, på veckans enda lediga dag kunde man ju tänka sig att jag skulle sova tills middagsklockan klämtade. Men icke, alldeles för tidigt, halv elva, var jag på plats hos sjukgymnasten och gick igenom övningar som ska ta mig back on track så att säga. Resten av sommaren blir det två gånger i veckan i hallen med kanske stans bästa utsikt. Gött tänkte jag, kan jag komma när jag vill och kan. Men så lätt var det inte. Måndagar klockan 8, och torsdagar kl.10 ska jag vara på plats. Jag känner redan påsarna under ögonen växa.

Om det där hoppet jag gjorde den 8 juni kändes onödigt innan så är det inget mot vad jag ångrar det nu.

Jag hatar tidiga mornar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0