Did I hear a Ha-ha-ha?

efter en mycket, mycket lyckad girls night out är det bakissöndag.
Har nyss stigit ur den obekväma tältsängen, ni vet den som bara döda kan älska.
Snart ringer det på telefonen och jag och en annan bakissöndag-firare ska umgås flitigt och åka båt.

Det sista jag och Olivia gjorde igår var att leta skvaller, eftersom vi ändå inte hade nåt att göra.
Tyvärr hittade vi inte mycket att hänga i granen, förmodligen för att vi glömde vårt uppdrag och helt otippat hittade annat att göra.

Och alla ni som märkte att mitt humör svängde på två minuter: Vi skrattar åt det idag. På riktigt.

skepp åhoj.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej där! =)



Vill du bli hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egen ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 13:32:31
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0