och ni som trodde jag hade en positiv livssyn.

Titta ut.
Ja, ni fattar hur gärna jag vill till jobbet.

Två timmar i solstolen i trädgården hjälper liksom inte för att peppa mig.
och dessutom är mitt hår borta, har jag sagt det förr? Ni fattar. Det är borta.

När är sommarn slut egentligen?
Jag ska lämna in mina tider för sommarlovets sista dagar.
11-19 augusti.
Där är väldigt många "kan ej". Chefen kommer få sin allra mörkaste blick när jag lämnar in den, hon ville ju va ledig den veckan.

Men ledsen. Just den veckan ska jag ha sommarlov. Fast känner jag chefen rätt kommer jag få jobba varenda sekund av det som inte är "kan ej".

Vinden tilltar. Jag hoppas det är sandstorm på Skrea Strand och att tången blåser upp på dem vid Ugglarp. In your face Bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0