oj, jag glömde

just det, efter förra helgens höjdarkväll och mindre roliga söndag sa jag att det inte ska bli mer fest innan Magaluf.
men ojdå, jag glömde.

En väldigt lyckad överraskningsfest i Heberg hos festfixarn no.1 blev det stan och på nån vänster både Zätas och Bratt.
Hur och varför är en helt annan historia, men låt oss säga att jag inte var mig själv igår.
Att jag sen också vaknade upp kokande och stank svett i ett palats i skrea tillhör också den där andra historien.
Men när jag tillslut var på hemmaplan igen var det bara bikini, några liter vatten och en handduk och raka vägen ner till playan och en skvallertörstig Jonsson.

Nu är jag kräfta.och en väldigt, väldigt trött sådan.
Så när nämnda Jonsson ringde innan och sa "Alexandra vill gärna gå ut", skrek hela jag nej.
På riktigt, så ska vi inte festa innan lördag.
Men det var tydligen inte sån utgång dem menade. De menade restaurangkrubb i långasand. Och vem tackar nej till det?

Maaaaat. Det är på tiden att nektarinen och glassen i min mage får sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0