ojdå, är det redan?

ja, jag vet. Jag har tjatat om att packa i en evighet.
Men ska sanningen fram så har väskan gapat tom fram tills för bara några minuter sen.
Det har varit så mycket annat. Vart tog sommaren vägen?
Bara denna veckan har det varit sol&bad på förmiddagen, jobba hela eftermiddagen, och häng på beachen på kvällen.
vår strand. Med lagom hård sand på volleybollplanen, varma klippor och finfint sällskap. Bara vår strand, och det är därför vi står ut med att det ekar mellan gatorna på vinterhalvåret.

Men back to business så är väskan åtminstone halvpackad nu, andra halvan hänger ute på tvättlinan (smart?), ligger gömt i garderoben eller ännu inte inhandlat.  Men det tar vi imorgon, vi kör tidig uppgång en joggingrunda ner till nämnda klippor för ett dopp och sen tillbaka till nämnda väska. Och sen självklart till jobbet.
Sen, sen, efter det. Då kan jag börja få brådis.
 
Kudden får starkare och starkare dragningskraft nu kan jag säg.
Vi hörs nog en sväng imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0