även solen har sina fläckar.

nackdelen med en ny dator är att den har långt ifrån samma erfarenhet som den gamla.
Visserligen inte helt oväntat.
Men för det första är den musikaliska kompetensen långt ifrån acceptabel.
Nog finns det så jag klarar mig, men de gamla go'bitarna fattas mig.
Kanske värst av allt så har min dagliga blogg-check-lista omkommit i flytten, men jag jobbar på en återuppståndelse.
Men det som en gång kunde underhålla mig i flera timmar(nej, nu överdriver jag) är nu snabbt genomgången på dryga tiominutarn. Och sen då? Vad ska jag roa mig med sen? Jag har försökt med Harpan och Kungen, och jag ska en gång för alla erkänna att jag är totalt värdelös på det. Jag tror ärligt talat att jag aldrig, och då snackar vi uppskattningsvis, vunnit en omgång Harpan. Förresten så har jag nog aldrig avslutat en omgång kungen heller..

 Ni förstår dilemmat. Det gör ni nog kära vänner.



en annan del av ugglarp.

Kommentarer
Postat av: MADDE

jag ska lära dig.. kungens-härskare

2008-06-18 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0