before you go, can you read my mind?

av någon anledning går det alltid väldigt fort att jobba sina timmar när man står ensam i ett hörn och packar upp varor och har mycket att tänka på.

Inte för att man blir mycket klokare av det, snarare tvärtom. Men man glömmer iallafall för stunden att man knegar.

Eftersom alla inte hade lika bra dag på jobbet som jag så blev kvällens bio inställd, och plötsligt satt jag här med väldigt mycket tid och väldigt lite planer. Men om drygt en halvtimme hoppas jag på bättring eftersom Laxen borde ha kommit hem då, och vi två rastlösa en kväll brukar innebära skvallerpromenad.

Imorgon ska tre generationer Johansson på utflykt, till Båstad. Och jag blev chaufför. Så jag råder er att hålla er borta från E6:an i riktning malmö, söderom Slöinge-påfarten. Det blir nog bäst för oss alla.

om jag pallar trycket så hörs vi imorgon.

before you jump, tell me what you find when you read my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0